14 december 2015

Hej
 
Sitter hemma och kollar igenom gamla inlägg på min blogg, haha! Får nästan ångest av att titta igenom allting. Skrev så otroligt annorlunda förrut, använde t.ex. massor med slang och hade helt olika typer av inlägg jämfört med idag, hittade bland annat ett inlägg som jag kallade "Min drörm" och som skulle beskriva olika saker som jag gillade, exemplvis "mitt dörmhus", "mitt drömjobb" och liknande. Känns egentligen som en ganska rolig tanke och vet inte varför jag inte gjorde flera sådana inlägg så kanske tar tillbaka det om jag får lite inspiration för det :) 
 
Hursom är det (när man ser förbi ångesten) ganska roligt att gå igenom bloggen. Det är verkligen som en digital dagbok, har ju trots allt drivit den sedan maj 2011 och det är ändå fyra år av mitt liv, nästan fem år snart. Har hunnit hända en hel del på den tiden kan man minst sagt säga haha. Ibland är det i alla fall roligt att ta en liten nostalgitripp och se och läsa om alla härliga minnen man har och sina gamla drömmar och ambitioner, eller t.o.m. bara låtarna som var populära då.
 
Puss på er
 quote, life, and memories-bild
Allmänt | |
Upp