30 december 2015

Helt sjukt känns det just nu! Om mindre än 24 timmar kommer jag ligga på en varm strand som befinner sig en bra bit närmare ekvatorn än vad Sverige gör. Som jag har hypat den här resan, i över 100 dagar, och nu är den äntligen bara knappt ett dygn iväg! Hejdå slask, hejdå kyla, hejdå vinter, nu drar jag till varmare breddgrader!! :) 

Kommer försöka uppdatera här så mycket jag bara kan för håller självklart tummarna för att wifi ska fungera bra där borta. Så om allt går som det ska kan ni förvänta er en hel del uppdateringar både i form av text och bilder. Glöm även inte bort att kolla in min instagram och snapchat (ellikarlsson i båda fallen) för har en känsla av att det kommer kunna bli en del bilder även där. 

Så för att avsluta der här inlägget, eftersom jag inte vet om det här kommer bli min sista uppdatering för 2015, så vill jag bara tacka för det här underbara året som jag har fått spendera med min familj och mina vänner genom både med och motgångar. Det har även känts väldigt kul att jag äntligen tagit tag i mig själv och kommit igång med bloggandet igen, så ett extra tack till er läsare som har stått ut med det :P haha
Nu väntar vi med spänning på 2016 och allt som det kommer föra med sig! 

Puss på er 


Allmänt | |
Upp